دايره ي سياه+يه حرف
 
فقط وینکس
 
 
شنبه 24 / 5 / 1394برچسب:, :: 17:16 ::  نويسنده : نیرواناجون

ogron=كرفتن قدرت بقيه

gantlos=امواج صوتي و زمين لرزه

duman=تبديل شدن به اشخاص يا حيوانات

anagan=سرعت خارق العاده

دستتو بنداز با راكسي من جي كار داري

خوب شايد براي هركدومم يه مطلب تك نفره بزارم اونقدر ازشون عكس دارم كه ........

مي خواستم بكم تو نظر سنجي شركت كنيد جوتباشم بعدا مي دم

خوب كاري نداريد نظر يادتون نره نظر ندي هر4تاشونو مي فرستم سراغت

بايباي باي نظر بده


نظرات شما عزیزان:

مهسا کیور روژ یا رین
ساعت3:08---5 فروردين 1392
دشمنای ونکس 4 بی مزه اند جز مو سیخه
وووووووای منظورت دومانه. چرا سلیقه ات مثل منه؟؟؟ همش فکر میکنم اون داداشمه


✿فـــــلــورا بـــــهـــاری( آیــــــشار )✿
ساعت15:59---13 مهر 1391
وای خیلی خوشحالم که پیدات کردم واقعا حتما میام

aby
ساعت21:25---5 شهريور 1391
عاااااااااااالی بود

وبت محشرههههه
پاسخ:میسی خوشملم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام من نیرواناام 13سالمه و منو با اسم فقط وینکس بلینکید بگید با چه اسمی بلینکمتون
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط وینکس و آدرس winxclubbeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 3892
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 1248
تعداد آنلاین : 1

just-winx